Dlaczego dywersyfikacja portfela jest kluczowa?
ReklamÄ™ możemy podzielić na reklamÄ… handlowÄ… i na reklamÄ™ spoÅ‚ecznÄ…. Z tÄ… drugÄ… na pewno mamy do czynienia o wiele rzadziej, bo w telewizji czy w prasie jesteÅ›my w stanie o wiele częściej zetknąć siÄ™ z reklamÄ…, jaka kreowana jest w celach komercyjnych. Reklama z pewnoÅ›ciÄ… jest nadzwyczaj skutecznym narzÄ™dziem marketingu i tak faktycznie gdyby nie ona, to nie wiedzielibyÅ›my o istnieniu wielu różnego typu artykułów czy usÅ‚ug – rekomendujemy ANCHOR. NiewÄ…tpliwie jest w takim razie bardzo pomocna, a co wiÄ™cej, niezwykle nieraz ma do speÅ‚nienia również kilka funkcji, nieraz jest to na przykÅ‚ad kreowanie wskazanych postaw cywilnych (takie zadanie jednakże peÅ‚ni raczej reklama spoÅ‚eczna). Aktualnie za w najwiÄ™kszym stopniu legendarne reklamy uważa siÄ™ w głównej mierze reklamy telewizyjne oraz internetowe oraz z tymi również można siÄ™ zetknąć przeważnie. Bez wÄ…tpienia telewizja oraz Internet staÅ‚y siÄ™ najdynamiczniej rozwijajÄ…cymi siÄ™ Å›rodkami masowego przekazu i dziÄ™ki nim równoczeÅ›nie możemy dowiadywać siÄ™ o wiodÄ…cych markach na rynku i o oryginalnych produktach, które na nim siÄ™ pojawiajÄ….
1. Przejdź dalej
2. Przejrzyj
3. Przejrzyj
4. Kliknij
Ryzyko na giełdzie – jak je zrozumieć i minimalizować?